linn på lunch

satte mig vid datorn för att tjäna in lite tid och träna in dressyrprogrammet som jag måste kunna utantill på söndag. jag hamnar framför bloggen och tittar på två videos som johanna lind lagt upp- kan någon säga på en skala hur underbara vi är? sjunger eloise med värsta inlevelsen och dansen. satt här bak på rut och skrattade med hela munnen full av bulgur. sånt är härligt!

vi bjuder ju som sagt på fika här idag (värsta succen). kajsa har hälsat på, mamma har hälsat på och även acke har varit in en stund. sara stavert, oliwia och clairy är även några besökare. jag är.. hur säger man? - popluär ja! nu har vi blivit fotade framför fikabordet och jag ser helt galen ut, tydligen ska den bilden ut på ruts hemsida också.. jag lovar att lägga upp den underbara bilden här så fort den publiceras.

nu ska jag till o göra det jag satte mig här för o göra, plugga dressyrprogram. rätt tråkigt faktiskt, men de kan vara bra o veta vart man ska rida på tävlingen!
hejsålänge

Kommentarer
Postat av: joli

"jag lovar att lägga upp den underbara bilden här så fort den publiceras. " tack för det linn! då kommer ju en halv dagens outfit bild ;) haha



hoppas ni hade trevligt ikväll! ;D

2008-10-12 @ 05:01:50
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0