lill-lördag

så jag ser ut idag.. som värsta 'icke-linn'. har en stor fladderväst på mig, ser lite ut som batman. ett brand-orange linne och mörkblåa byxor. till på köpet på allt har jag mössa på mig. den som kände mig och kom in i butiken skulle nog undra vad som var felet i huvudet på mig idag.. jag vet inte faktiskt.. det är kul att vara annorlunda ibland! man ger ju nån ett gott skratt om inte annat.

IDAG HAR JAG OCH EMMA VARIT OCH 'BOKAT' RESA. jajemen, nu är det dags. i morse hittade vi en resa till egypten för 5000 typ. om allt går som det ska (mina chefter säger: JA linn du får åka) så är det klart. ska bara betala också, men det är ett senare problem! om det blir den resan som vi har tänkt så åker vi den 20 november och är borta i en vecka.. bor på ett 3-stjärnigt hotell på stranden (får nyttja ett finare hotells pool och strand). det där blir nog kalas!

jag tror jag ska ut en sväng i den friska luften istället för att sitta här och dega hela min lunch. i kväll ska jag till stallet igen och där vid nio snåret ska jag dra in årorna och kura ihop i min soffa och njuta av ett avsnitt av greys (som säkert kommer fucka sig i kväll bara för att förra avsnittet slutade så himla bra). hejsålänge

(läs här om du vill le lite åt två glada damer som inte hade mycket för sig igår kväll)

Kommentarer
Postat av: lisa

men gud vad roligt linnsan!!!

2008-10-22 @ 14:19:42
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0