jaha, då var man här igen

jag har egentligen inte någon ork till o skriva ett blogginlägg nu faktiskt. den här dagen har varit ganska dryg faktiskt. synd att man ska måsta vara bakis på sin enda lediga dag.. som man bäddar får man ligga brukar de ju heta. var ju ute igår, drack nog lite för mycket. det var inte så att jag mådde dåligt eller så, jag var bara extra glad i hågen. vaknade i röbäck i morse (förstår inte varför jag inte åkte hem med suss kl 3 till ersmark? dumt linn, dumt!) hade världens ångest (undra varför?) och hur mycket myror i kroppen som helst - vaknade halv åtta och kunde inte somna om. huvudvärken påminde mig om gårdagen hela hela tiden.. mamma kom och hämtade mig där vid elva, jag åt frukost hemma (som nästan kom upp igen), satte mig i duschen och spolade varmvatten över håret i typ 15 minuter. efter det tog jag mig en välförtjänt power-nap och begav mig med bilen till hippo för att rida dressyrtävling. var inte så jättetaggad på det faktiskt. väl där (utan att bli stoppad av polisen, tur var väl det!) så kändes de lite bättre. själva tävlingen gick väl inte så jättebra men jag lyckades med uppdraget att rida bakis och inte spy över hästen. good work linn! i kväll ska jag till linn öjbrandt (får aldrig lugn o ro) och umgås med henne och jenny. förhoppningsvis blir de inte en så lång kväll - ska ju upp till jobbet i morgon bitti och då måste man vara pigg och alert ; )


kvällen
"var jag full igår?"




tog sjuttio bilder. de här två var de enda som var någorlunda nyktra.. tänk er alla andra bilder, herre min je!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0