jag hatar maria på rix fm

hon låter som om hon håller på o skratta hela tiden, jättedryg faktiskt. ju mer jag stör mig, desto jobbigare blir hon, snart outhärdlig!

dagens tack går till acke som smsade och väckte mig i morse, hade nog missat att jag skulle till jobbet annars..
ändrade planer - igen. det verkar bli fest lördag i helgen, (DET ÄR TISDAG IDAG!!!) så jag får helt enkelt rida bakis på söndagen.. bakis - inte full. det låter mycket mycket bättre!

nu ska jag ut i det fina vädret och sen vidare till rut. hejhej

Kommentarer
Postat av: joli

åh, jag blev nästan lite svartis på dig igår som fick vara med acke...

nä, jag blev nog mest avis på båda er två som fick vara med varandra..

kom hit!



p.s. jag har uppdaterat ;)

2008-10-08 @ 18:19:47
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: aan

vad blire för party på lördag då? =)

2008-10-09 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0