jag försöker göra om

nu har jag suttit ett tag för att ändra bakgrund här på bloggen. det är inte svårt alls, jag fipplar på och det blir rätt när man trycker på förhandsgranska. men när man sparar då? sparas det? NEJ. det är sånt här som kan göra mig irriterad till hundra. ska gå och sova i stället för o sitta här och irritera upp mig för minsta lilla.

jag har börjat se desperate igen. hur sjukt som helst. sjukt men bra! hade tänkt o se en film med lisa nu men den verkar vara rätt konstig. lika bra att jag får mig mina skönhetstimmar.. har även lyckats packa lite, en halv väska. den ska nog fyllas när jag är färdig, brukar vara expert på att antingen ta med mig alldeles för mycket i en liten väska eller alldeles för lite i en stor väska. eftersom att jag har en mellanstor väska nu borde jag ju få med mig alldeles lagom med grejor, eller hur?

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0