illamående och kyla på rutski

idag är det så jäkla kallt inne på rut. jag maria och julia håller på att huttra bort. som grädde på moset har jag ångat mig själv på fingret också (det är typ som att ta ett strykjärn och trycka mot huden) så det har blivit alldeles svullet. är det här en bra dag? JA! för jag och kicki åker till norge i kväll! :) har med mig min väska och mitt enorma "handbagage" (heter det så när man åker tåg också?) till jobbet idag för att snabbt och smärtfritt kunna ta mig till järnvägsstationen. ska bara äta middag med acke först, känner mig inte så sugen på mat dock men det brukar ju kunna ändra sig.

en annan sak. jag har massa fribiljetter till olles. närmare bestämt 11 st (2 går in gratis på varje biljett). vad sägs som utgång den åttonde eller femtonde november?

maria kom just hit och sa att hon var illamående.. igår gick frida hem för att hon trodde hon hade magsjuka. och nu maria? sen då? jag? jag vill verkligen inte bli sjuk nu! fick ont i magen bara för att nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0