hemma hos jenny

här är allt som vanligt, förutom att de har gjort om helt i köket bara! vi fikade (som vanligt), spelade kort och nu sitter jag bara här och fiffilurar vid datorn! vi brukar se på tv också när vi är med varandra, vi får väl se om vi lyckas med den uppgiften i kväll. hur som helst så är jag mätt. jajemen, den omättliga linn är mätt. är faktiskt ändå lite sugen på mat ändå, konstigt nog. både jag och jenny är trötta så jag ska nog faktiskt bege mig hemåt snart igen. i morgon ska jag städa mitt rum, gå ut och gå och stukturera upp helgen - ska jag sova borta/hemma? ska jag ta med mig allt jag behöber till fest på lördag? HUR SKA JAG GÖRA? emma ska bjuda på middag i morgon kväll, en riktig afton, precis som förr. hoppas de blir lite dirty dancing också, filmen alltså. vet inte om jag ska sova där? för jag börjar 9.15 på lördag.. och sen slutar jag 16.15 - och ska festa sen på lördag kväll. kan någon bestämma åt mig? jag kan inte göra bra beslut just nu känner jag. söndag är de ju dressyrtävling och jag ska inte starta förrän kl 15 typ - det här innebär att jag inte behöver rida full och det är ju alltid ett plus.

förresten: nytt rekord på bloggen idag. är jag verkligen så intressant? man kan ju fråga sig vad folk dras till för skit?
hejhej

Kommentarer
Postat av: joli

vad ligger du på? ;)

2008-10-10 @ 00:39:48
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

vad menade din mamma med papphammar förresten? :P

2008-10-10 @ 01:13:57
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0