hej och hå - länge sen sist

ja det var faktiskt ett tag sen jag uppdaterade, kan ju inte säga att de hänt så himla mycket men.. var med acke igår efter jobbet och vi gjorde ingenting. var på maxi och handlade en ananas. ja, det var det enda. haha, men de är rätt kul o åka bil också.. åt upp den hemma hos honom och satt vid datorn all night long. ja, jag åkte hem där vid halv 1 då jag kom på att jag faktiskt skulle till vårdcentralen på morgonen dagen efter. åkte hem och sov - klev upp i morse och insåg att jag skulle nog åkt hem lite tidigare, hade behövt någon extra timmas skönhetssömn. på vårdcentralen klämde de lite på min mage och tog några prover som inte kommer visa någonting så, jag går fortfarande och inte vet vad som är felet. men men, så är de ibland. efter det åkte jag hem, bytte om och mötte upp acke på d&d på mariedal där jag skulle agera hans personal shopper. acke införskaffade nya byxor och ett par skor. där trodde jag att dagen var över, men acke ville visst shoppa mer. så vi åkte ner till stan, han bjöd på lunch (som tack?) och sen bar det vidare ut på stan. där hittade vi en väst, 3 t-shirts, en tjocktröja och även ett hål i örat. sådär spontant bara. rätt kul faktiskt.. summa sumarum. acke handlade, linn assisterade. jag ville köpa massor men jag behöver verkligen ingenting just nu så de är lika bra o spara pengarna! vi åkte ut till röbäck och drack kaffe, tog en promenad ut i skogen för att sedan tacka för dagen och åka iväg i två bilar. nu är jag äntligen hemma igen och ska stanna här hela kvällen lång.. det känns riktigt bra faktiskt. ska se bonde söker fru och sedan greys anatomy. i och för sig, jag glömde bort att jag ska hämta lisa på buggen och åka och handla (shit.) jag har typ kört 10 mil bara igår och idag. stackars miljön - här kommer jag! ja, det var väl allt för mig för tillfället! eller nej!! jag blev ju stoppad av polisen i morse! var rätt spännande faktiskt - fick blåsa, visa leg och se glad ut. polisen sa att jag var nyktrast hittills, vet inte om det var bra eller dåligt? det var nog bra..

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0