grönsakstallrik och morgonsol

godmorgon! det här har varit en god morgon! jag har varit ute på promenad i underbart väder, jag vaknade med (nästan) ingen huvudvärk (det gäller o vara positiv!), sitter och äter mat - väldigt gott. typ lunch/frukost wok. idag blir de jobb igen, 12-1815 så de är inte så himla länge ändå. i kväll ska jag bara vara hemma, gud nåde den som vill vara med mig. jag ska bara vara! typ umgås med min syster lite? det var länge sen. göra lite smoothie och se på desperate housewives, det var evigheter sen jag såg på det..

älskade mobilbilder

om det är någon som funderar "varför syns inte hennes ansikte?" kan jag bara berätta.. det var helt enkelt för att jag var alldeles för ful. och då menar jag det! stolt och ful!



ett par rykä och en stav



underbara älskade ersmarksskogen



förresten! jag kan inte låta bli att tycka att den blåa bilden nedan är lite småsöt. gillar mig själv i blått!

Kommentarer
Postat av: lillmellis

det låter toppen att du ska göra mest ingenting Linn, tror du behöver det! och vad hurtig du är! :)

2008-10-14 @ 11:36:20
Postat av: joli

hahaha, nu kom jag på ett roligt minne...

-det rykää!!

2008-10-14 @ 14:12:03
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0