fika på rut idag

nu ska jag ta tag i det här! ska packa en kaffetermos och lite dukar - vi ska nämligen bjuda på fika idag på rut. eller fika o fika - lite kaffe och saft. det här jippot håller i sig även i morgon så kom mina kära vänner och ta er en kopp kaffe! hade tänkt mig att ta mig ut på en promenad nu på morgonkvisten men jag är alldeles för lat för det. ska nog unna mig en dusch i stället, kan vara bättre för både mig och alla stackars kunder!

middag i kväll med bästa emma, kanske även bastu och självfallet ska vi tagga upp till i morgon. ni vet, bestämma vad man ska ha på sig, när vi ska åka, var vi ska ha förfest, vilka som ska dit. ja som värsta småungarna ska vi planera alla, in i minsta detalj. men det är bara kul! vi funderar även på att gifta oss och åka på bröllopsresa i slutet av november. så länge jag får ledigt så åker vi, svårare än så är det inte!

(det är en fin dag idag, skulle varit bra med en promenad..)

Kommentarer
Postat av: joli

men oj, bjuder ni på fika på rut, som du själv får stå för? :P haha galet!



visst får jag bli bjuden på bröllopet?

2008-10-10 @ 12:29:55
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

därmed kan jag meddela att vi har samma rekord! ;) hahaha..det värsta är att mina läsare har sjunkit typ till jättelite men nu är det på väg upp igen tror jag! hoppas iaf :) haha töntigt

men okej papphammar, har jag aldrig hört förut, men det får bli mitt nya namn! förresten så har jag lagt upp videos ;)..wiee

2008-10-10 @ 14:06:02
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0