ett evigt tjatande

halleluja. jag föll inte av idag. jag måste nästan erkänna att det gick helt strålande. jag gjorde nog inget fel alls, inte hästen heller för den delen. det är inte alltid man känner så.. det här behövde jag nog, har varit helt otaggad hela dagen. hoppas på en roligare och bättre dag i morgon!

åkte förbi evelina efter stallet idag. där satt hon och epilerade benen och kämpade sig igenom smärtan. jag bara satt och babblade och tittade på, funderade på hur och varför man utsätter sig för den smärtan när man snabbt och smärtfritt kan raka benen på 3 minuter. ja. vi alla gör olika. hur som helst - jag kom inte dit för att stirra på evelinas ben utan för att säga hej då. hon åker nämligen till thailand på måndag (jag vet, det är en vecka kvar..) jag åker ju till norge på torsdag kväll och kommer inte hem förrän tisdag. sen är hon borta 2 veckor och när hon kommer hem så åker jag till stockholm för att åka vidare till egypten. så summa sumarum = vi kommer inte ses på drygt fyra veckor. lika bra att säga hejdå på riktigt! linda (hennes syster) ska komma in på rut i veckan har hon lovat, måste ju säga hejdå till henne också! de har lovat att de ska skapa en blogg så man kan läsa om vad som händer där borta på andra sidan jorden.

och till johanna lind, min bästa: jag såg dig två gånger idag på rut. jag var helt säker på att det var du båda gångerna och trodde att du kommit för att överraska mig. kom på mig själv med att sakna dig mer än vad jag förstått ens själv. vi ses snart min älskade vän! jag blev så glad 'när jag såg dig' att jag var tvungen att gå bak på lagret och le. saknar dig!

nej nu ska jag till o måla om mina naglar (det var ett evigt tjat om mina naglar på min blogg.. sorry) och sen ska jag nog ta mig till sängen. börjar 9.15 i morgon bitti. ska fixa mitt pass efter jobbet i morgon om tiden räcker till, vi får se. annars vet jag inte vad som händer och det känns alldeles underbart. måste ha lite ego-tid också.

so you're gone and I'm haunted
and I bet you're just fine

Kommentarer
Postat av: joli

åh linn, du får typ mig att nästan gråta..fälla en tår iallafall! men snart så......:) vi måste snacka och planera lite nån dag, dessutom ska vi ha halloweenfest på fredag :D

2008-10-27 @ 23:31:23
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0