en perfekt kväll

nu har jag tagit mig hem, ätit middag och duschat. mina nya jeans har färgat av sig helt sjukt mycket, först trodde jag att det var fel på ljuset men... mina ben var blåa. inte lite heller. duschvattnet blev helt blått. inte så fräscht egentligen..

nu ska jag till o bara vara, packa en väska till norge, skriva en önskelista (jul snart!) och slänga mig framför tv:n. jag tycker de låter som en toppenkväll. faktiskt!

(nu är passet fixat. jag ser ut som om jag skulle kunna börja grina vilken sekund som helst. man var tvungen att ha stängd mun och alla som känner mig väl vet vilka problem jag brukar ha med det. de resulterade helt enkelt i ett väldigt fult passfoto. tur att man inte behöver använda det så mycket som körkortet i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0