en mycket bättre dag

trots att jag har varit uppe sen kvart över 6 i morse känner jag mig pigg. helt sanslöst konstigt faktiskt! vi hade värsta 'pepp-mötet' i morse på jobbet och jag har bara packat upp och varit trevlig hela dagen. allt har bara gått av rena farten, och det är ju precis så det ska vara! om jag håller uppe det här humöret och är så här pigg så blir det utan tvekan några danstimmar på ersboda i kväll!

nu ska jag ut i regnet och fördriva lite lunchtid på stan. kanske hittar mig något snyggt och onödigt. förresten! här kommer dagens rut-shoppingtips!!! vi har fått in spets-tights, leopardtights och hundra apsnygga sjalar. skynda fynda! :)

Kommentarer
Postat av: Elin Stålis

Vad kostar tightsen?

2008-10-20 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0