en lördag på rut

var hos kicki alldeles för länge igår - kom hem där vid ett. klockan 6 väcks jag av min otroligt pigga syster, hon ska ha skjuts till udi, skulle på tävling i härnösand. jag tror inte jag var vaken överhuvudtaget på hela bilfärden, var typ i en slags dimma..gick och la mig igen när jag kom hem och somnade på en gång. när väckaren ringde ville jag allt annat än att åka till jobbet för att jobba några härliga timmar. nu är jag här, vi är 5 (4. en lite slöare) huritga i personalen och vi lyssnar på partymusik och dricker bubbel! alla är härligt partyklädda och stämningen är väl, ja, rätt skön ändå! efter jobbet ska det inhandlas köttfärs till tacos i kväll, köras hem, tok-byta-om för att sedan åka till linns lägenhet och styra förfest.. vi vet dock inte var mellan-festen eller efterfesten kommer vara. alltså - vi har ingen koll på om vi tar oss ut på någon krog eller så, det verkar rätt kört om jag ska vara ärlig. men hoppet är uppe. jag och frida sjöberg har tillsammans försökt så gott de går men vi verkar få ge med oss. har hört talas om en fest på rött där man kanske kan slinka in.. dock är problemet att det inte är så lätt att slinka in 7 st bara sådär. någon som vet av en fest där man kan få sätta sin fot kanske? annars är vi väl sju tjejer hemma hos linn hela natten lång. det blir nog trevligt det med!

nu ska jag ut och sälja lite stuffs. (nedräkning till norge - 5 dagar kvar)

Kommentarer
Postat av: erica

ja haha, tur att mina geggiga knän nästan hade torkat då jag anälnde toll jobbet iaf (a)



snart snart är ni här :)

2008-10-25 @ 23:05:45
URL: http://ericajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0