en linn på väg nedåt

humöret går bara ner och ner. nu känner jag mig totalt omotiverad till (nästan) allt. jag vill faktiskt bara åka bort härifrån ett tag. någon dag eller två. ska ju till ikea och bara ha kul i helgen, det känns som om det behövs! just nu regnar det, det är kallt ute och det fanns ingen middag hemma när jag kom hem efter min 9 timmars arbetsdag. små saker men - hela dagen har varit så. jag och emma ska boka en resa nästa vecka - funderar på egypten i mitten av november. det verkar som om jag får ledigt också, alltid ett plus. känns som om det är precis vad jag skulle behöva - lite sol & bad.

hade tänkt mig ut på en promenad i kväll men det känns inte så kul när regnet bara öser ner. funderar på om jag ska trotsa mitt dåliga humör och vädergudarna och de tusan i allt, klä på mig bra kläder och gå ut och vandra. varför inte?

ja. jag vet inte vad jag ska skriva mer. känner mig bara slö som aldrig förr.
skärpning kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0