det blir bara mer och mer rut-talk

jag måste bara säga det idag också. så himla segt det går på jobbet. idag har vi inte haft några kunder alls typ, bara såna som gör returer.. men men - sen är det ju dagen innan löning också! vi har precis börjat med en ny kampanj ju och den tror jag på! massa bra nedsatta varor och fest-tema. vi ska bjuda på cider/bubbelvatten i helgen, kommer bli kalas bra! en ännu roligare grej är att vi nu fått hem chinos (SUPERSTRETCHIGA!) som jag tror att jag ska införskaffa mig ett par av. vet dock inte om jag ska ta mörkblåa (har ett par jeans i samma färg), svarta (har redan svarta chinos - de är dock inte särskilt bekväma) eller mörkbeiga (har redan ett par beiga också, fast de är trekvartsbyxor. och sen är ju beige just beige - man ser inte mindre ut i den färgen direkt). så - hur ska jag göra? vilken färg? jag har beslutsångest!

NU ÄR EGYPTEN BETALAT OCH KLART. SNART ÅKER VI TILL SOLEN! PRECIS VAD JAG BEHÖVER!

(snart norge också, och fest till helgen. jag tror att det inte kan bli så mycket bättre än såhär..)

Kommentarer
Postat av: joli

men det lät ju jätteskojj iallafall med partytemat! synd bara att det inte är mer folk! jag hade hängt där med er hela tiden om jag varit hemma ;)

tycker det verkar som en skön arbetsplats! kanske ska söka där sen när jag flyttar hem nån gång ;D har du tänkt jobba där länge till?



vad härligt med utlandsresan, att den är bokad och betald! jag skulle också vilja komma iväg till lite värme.



längtar tills du kommer! snart bara en vecka kvar :) puss älskis pälskis

2008-10-23 @ 18:23:15
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

förresten tycker jag du ska köpa marinblå chinos om du ska köpa några och det är värt det! lät ju skönt med stretch iaf..

2008-10-23 @ 18:23:57
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0