dans i kväll

jag känner att jag bara blir tråkigare och tråkigare, har inte så mycket att skriva idag faktiskt heller. har i alla fall bestämt mig för att åka och dansa någon timma i kväll och bara försöka att inte tänka på att jag är hur sliten som helst. men - det finns de som har det betydligt värre än jag så jag ska sluta klaga och tycka synd om mig själv. det konstiga är bara att jag inte förstår någonting. antingen är det fel i huvudet eller så har jag jobbat för mycket. det kanske helt enkelt bara är en konstigt situation jag hamnat i igen. jag tror på det sista!

i morgon blir det sundsvall, kommer säkert ha införskaffat mig något onödigt som jag egentligen inte behöver. så mycket pengar som jag tjänat i veckan så kan jag gott unna mig någonting till mig själv!

god kväll

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej du visst åker du och kicki till norgebrudarna i början av november? För annars om ni hade varit hemma hade ni varit välkommen på halloweenfest på rött den 1 november =)

2008-10-18 @ 12:36:08
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0