avslut för dagen

min syster beskrev det så bra:

"Såg du tanten som hoppade till när acke rapade förresten? det var också lite roligt ju. "
ungefär så kul är han. sitter på bussen och sjunger och rapar högt så att tanter blir rädda. haha. har verkligen hittat mig en ny fiffilurig vän!

en sak till.. mitt mobilsvar. jag måste göra något åt det. tror de är sen i sjuan. den som inte har något för sig kan ju ta och ringa och höra på det (helst inte mitt i natten tack). det är så hemskt så jag skrattar. låter som om jag håller för näsan och pratar som en femåring. härligt linn. precis så du vill framställas om någon ringer om en lägenhet, haha.

nej nu väntar sängen! och i morgon mina vänner. vad händer i morgon? - bara jag som vet!

och sen, den här tjejen. först tyckte jag att hon var hur dålig som helst. nu kan jag inte låta bli att tycka att hon är helt jävla underbar..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

jag jag fick bara lov att leta upp låten när jag hörde den på tvn! :)



ja gud vad kul :)



Jag gillade inte heller anna speciellt mkt till en början men precis som du tycker jag också hon är helt underbar nu!

2008-10-19 @ 23:44:02
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: joli

ja vet du hur mycket jag längtar till den helgen, jag vill bara att det ska vara nununu...



och ja, acke är en allt bra härlig kille! lyllos dig som har han,..ni verkar ha det bara bättre o bättre tsm ;)

2008-10-20 @ 00:48:15
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: frida

ja hon anna är riktigt bra på att sjunga;D

2008-10-20 @ 09:37:08
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0