23.00

allt känns bra nu faktiskt. för stunden. men de är bra att vara positiv någon gång då och då istället för aldrig..

idag gick jobbet verkligen segt, inga kunder, jag var mest bak och ringde, mailade och tog emot varor. hoppas på en mer fartig dag i morgon! då börjar vårt nya fest-tema. hallabaloo, fråga mig inte om varför det heter så.. men det fokuserar på fest i alla fall, så vi ska till och vara partyfixade i tre dagar nu, hallelu. inte. hur som helst. det är bara att le och se glad ut, eller hur var det där?

nu ska jag se till och få mig en dusch och sen sova, en hård dag i morgon också! (VI BOKAR RESAN OCKSÅ!!) tack och adjö

jag är lite tråkig, jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0