NORGE

HEJ!
jag lever och frodas! tågresan hit var rätt tung men det gick bra ändå. tog lång tid att åka hit men sov ändå 5 timmar så det var lugnt. igår kväll blev det fest, inte så hård sådan och utgången var skrattretande tråkig. hamnade på en klubb med bara fjortisar och turrar (får man säga så?) och jag kan ju säga att det var allt annat än min smak. vi vandrade runt lite på stan och åkte hem där vid tre. idag har vi gått några varv på stan och det är verkligen fint här! hade bra väder och vandrade runt på massa bra affärer. mitt enda inköp blev en leopardhalsduk på cubus. var otroligt sugen på en pälsjacka och en annan kort pälsjackesak men de vart inge av! nu har vi käkat tonfisksås och ska iväg till stan igen för en promenad och kanske en kaffe eller två. johanna jobbar kl 23 så det blir inge utehäng för oss i kväll tyvärr. ska nog sova igen mig lite på soffan med kicki!

har tagit otroligt mycket bilder, så det blir kul att se dem sen när man kommer hem. :)

nu är jag less och ska till och fräscha till mig litegrann. hejochhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0