när jag tänker efter kanske det inte är en så bra ide ändå..

efter vissa små (men ändå!) protester från min kära reseväninna emma har jag nu beslutat mig för att bilderna från hasch-mannen inte kommer att visas in public. kanske efter viss beskärning och retuschering - vem vet?

nu ska jag i alla fall ta o lägga in bilderna på datorn, sen blir de att se på idol med min kära mamma och pappa!

(jag stannar på rut! det är klart nu. var lite nervigt där ett tag. det slutar i att jag får lite mer timmar ändå. det här känns lovande! nu kör jag stenhårt med rosa tomteluva och glögg. på söndag blir de levande skyltdockor. känns faktiskt kul att jobba på skyltsöndag. go rut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0