fredag (eller är det torsdag? ingen koll!) på rut

blir alltid lunchinlägg- tråkigt men sant!

håller på att "bjuda in" till klassfest i morgon. lite sent ute, jag vet, men sånt är livet! sanningen är den att vi egentligen ska vara hos joffa, så jag fattar inte varför jag säger "bjuda in".. jaja. på morgonkvisten har jag lyckats med att bygga om hela jeansväggen, svettigt och äckligt. har sålt lite saker, precis som man ska som säljare. klunganteatern igår slutade på pipes och en halv öl och en halv drink senare så åkte jag buss hem. en trevlig torsdagkväll med andra ord!

har inte riktigt tid att skriva mer. prioriterar maten faktiskt! i eftermiddag ska jag till o beställa pengar till egypten, är inte riktigt säker på att forex har all valuta hemma.. i kväll ska jag förhoppningsvis bara vara hemma, har kommit hem kl 24.00 två kvällar i rad nu och åkt till jobbet vid nio. har typ inte sett röken av familjen - lite tråkigt faktiskt. ska äta ordentlig middag också, inte nå bröd eller sallad!
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0