valborgsmässoafton

så himla otippad vändning min kväll tog! klockan 7, en timma efter min ankomst till rödäng, bestämde jag mig för att bege mig till holmsund där linn och "kollektivgänget" höll hus. kom dit och insåg att det var riktigt roliga och trevliga människor jag hamnat med. kvällen tog ännu en oväntad vändning när allt bara blev upp och nedvänt. lite bråk och tjafs. men men. tydligen var det sånt som hörde holmsund till. vi traskade vidare hem, jag för övrigt i ett par storlek 47or crocs, för att sedan bara bli tröttare och tröttare och tillslut somna klockan 2, helt utmattad.
kul kväll - bättre än 07. definitivt!
sen att jag vann vänd 10 revanschen gjorde allt ännu bättre.
så bra!

nu har jag ont i fötterna, (tre blåsor) och har ont i halsen. tror nog att den senare tillkom under kvällen då jag gick med öppen jacka i typ 2 h. ska krya på mig litegrann nu tror jag :)

hej!

Kommentarer
Postat av: linn

yesyes, vändningen kom och vi gick, ;)

2008-05-02 @ 12:51:21
URL: http://ojbrandt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0