ostrukturerad

jag funderar på om jag är den enda som inte har provat hela min baloutfit någon gång. jag har haft på mig klänningen en gång sen den syddes upp och jag har aldrig ens provat klänningen till någon av mina smycken, inte heller skorna.. vet inte om jag ska ha strumpbyxor eller om jag ska vara barbent. har inte köpt någon kofta eller sjal. skulle fixa lösögonfransar men de var slut. sminkningen bestämdes igår.

så dålig men ändå så himla skönt att inte vara som alla andra; så planerad, strukturerad och ha koll.
allt detta känns så typiskt "LINN". jag hoppas att kvällen ändå blir lyckad och att man blir någolunda snygg!

SNÄLLA VÄNNER! kolla in på tomat_huve på apberget och njut av bilderna från vår underbara roadtrip till sundsvall. snacka om lyckat koncept. bra vän, bra husvagn, bra musik, bra camping, bra stad. perfekt!

godkväll

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har fortfarande inga skor, örhängen eller armband. Jag ska sminka mig själv men vet inte hur och min klänning tror jag kommer va för lång eftersom jag inte hittat några skor med lite klack! Och bilen fixade vi igår där vi 22 nån gång! Så jag tycker att du låter rätt välplanerad :P

2008-05-27 @ 10:55:34
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0