lakan - fejden



nu har vi äntligen fixat ett lakan som vi satt upp i skolan. ska bli roligt att se deras miner. hoppas bara att 'de' inte plockar ner det, de hade varit riktigt surt måste jag säga!

solen skiner och jag känner mig pigg idag! ska snart fixa mitt buggarbete för att vara på sjukhuset kl 16. jag tror de här blir en bra fortsättning på dagen! kattis ringde i morse och sa att mitt pass 8/6 var inställt, alltså betyder det att jag har jobbat färdigt på bibliotekscaféet. kommer säkert att hoppa in någon gång när ingen annan kan men jag har inget mer schemalagt. RUT blir mitt nya liv!

tjo

Kommentarer
Postat av: Unneby

haha måste faktikst erkänna att erat lakan var rikigt bra nog för att den delvis blir riktad mot mig då jag går idrotts-fotboll ;) haha ledarskap gjorde likadant på draggen för nått år sedan, Ideén därifrån? ;)

2008-05-21 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0