kvällsuppdatering

jag måste bara säga att ögat inte ser ut sådär hela tiden.. det såg ut så för att jag hade fått ngn äcklig gul droppe i så att pupillen skulle vidgas och läkaren lättare skulle se in i det. kan säga att det inte var så kul att köra bil sen när pupillen inte kunde dra ihop sig igen, snacka om ljuskänslig!!

nu ser ögat faktiskt rätt normalt ut. jag ser dock slitnare ut än slitnast! alldeles grå och påsig under ögonen - fint! jag passar i det. det var ett lik som gick till skolan i morse, herregud så trött jag var! emma och jag satt uppe för länge i hennes lägenhet och bara pratade. trevlig kväll som inleddes med brännboll på öst på stan. en spontankväll som måste göras om. åh vad jag gillar mina vänner :)
känns jättebra att ha många vänner, men ännu bättre känns det att ha några riktigt bra vänner. en fjortiskommentar följer: jag tror ni vet vilka ni är. eller jag vet att ni vet vilka ni är. jag gillar er!!

nu ska jag städa färdigt toan i mina balskor - inte så bekväma ännu som jag skulle vilja ha dem (nu är de stela och hårda och jag kan knappt gå i dem..)

tjing

Kommentarer
Postat av: Helena

Tja, vissa har ju bara för mkt tur :P

Det hoppas jag med! Tror jag ska gå in och prata med dom imorn om vilken tjänst det är jag söker och försöka va allmänt glad och trevlig och inse att dom vill ha mig med! :P

2008-05-08 @ 21:55:54
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0