en vecka och två dagar

jag har gjort 2 uppgifter idag. känner mig faktiskt duktig. ett 3 sidigt arbete om bugg + en powerpoint och en intervju med en ledare. och den skulle egentligen inte vara inlämnad förrän om en vecka och två dagar. skumt att jag gjorde den redan nu. annars brukar jag vänta till kvällen innan (som jag i och för sig gjorde med buggarbetet)
nu är det bara engelskan kvar. jag har nedräkning!

har förresten betalat traderatröjan idag, då kommer den förhoppningsvis i dagarna!
fredag morgon så bär de av till sundsvall. då smäller det! husvagnen känns som årets grej! wiho

Kommentarer
Postat av: joli

ja du är duktig på uppdatera! :)och jag har faktiskt uppdaterat lite mer nu så du kan gå in o läsa igen ;)



skulle jag känna mig träffad för det du skrev tidigare om seg blogguppdatering? ;D



söt ponniebäbis förresten!

2008-05-21 @ 23:25:17
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Helena

Hur betalade du utan en internet bank då? :)

2008-05-22 @ 00:16:25
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0