en heldag i värmen på rut mfl

jag minns dagarna då jag uppdaterade min blogg typ 5 gånger om dagen. nu har jag verkligen inte tid med sånt! har gjort så himla mycket i veckan! igår blev de brännbollsyran efter att vi hade sett urinetown filmen med ung scen. åh vad jag saknar de! kom på mig själv med att le under hela musikalen. den var bra! festade med kerstin igår kväll och tog en kaffe som första drink. ja kan väl säga att jag inte var så jättemotiverad till att supa. har druckit alkohol 4 gånger på 7 dagar.. hihi. i morse skulle jag i alla fall upp och jobba första dagen på rut och jag måste säga att jag kände mig förvånandsvärt pigg! började 10 och det första jag gjorde var att byta om. var tvungen att jobba i ruts kläder så det var bara att ta på sig ngt från butiken. var lekledare under dagen och höll i aktivitet ute "kast med liten boll". man kunde vinna en goodiebag från rut om man var med och tävlade och jag raggade folk utomhus i rosa hårband och ett "krigsstreck" i rosa på kinden. äckligt hett! ska försöka hitta bilderna som togs av elin (och en kund..) som kommer läggas ut på rut mfl.as blogg! jag blir kändis! kommer att jobba nästa gång på lördag. då ska jag ha på mig mina nya leopardtights som jag köpte idag. i like!

i kväll ska jag fixa tvätten och bara ta de lugnt. jag har inte varit hemma på hur länge som helst och de känns skönt att slappa lite. allt skolarbete är nu färdigt och det väntar en lugn vecka. livet känns bra nu!

johannas hajkbilder var äckliga. jag + en körsbärstomat + ett fett smajl = jätteful bild

so long soccers!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tack ska du ha :)

du var inte på balen, eller är det jag som har missat något? ;D

2008-05-31 @ 20:38:24
URL: http://feerre.blogg.se/
Postat av: Helena

Fick du behålla kläderna? Isf, najs!

2008-06-02 @ 22:48:25
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0