city

har verkligen bara ätit vitkål till lunch idag. och sen säger syrran att man inte får äta det. känns. kul.
annars har jag missat min buss och gör det bästa jag kan i att fördriva tiden på stan, dvs, en dator på bibblan. trevligt värre..

var och hämtade mitt schema för sommarjobb i juni idag, det ser bra ut.! de är så äckligt trevliga på rut. sen fick jag även träffa några av de andra i personalen. eller träffa och träffa.. snarare titta på.

nu blir det bussfärd hem för lite baconätning när jag kommer hem! i kväll blir det eurovision. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att ha skaffat internetbank! Det är verkligen hur praktiskt som hellst!

2008-05-23 @ 01:04:07
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0