blogglösa dagar

ögat är inte bättre. det är sämre. jag känner mig orolig!

annars har det hänt jättemkt sen sist. pappa hade sitt 50 års kalas, jag o emma bestämde oss att åka till sundsvall, jag har jobbat, ätit och kört bil. har även "fått" min en vinbox att ta med till sundsvall. satt just och letade hotell och det verkar FULLBOKAT överallt! annars har ja hittat ett hotell som tar 1600 för 2 nätter.. kändes lite mycket faktiskt. sover hellre i bilen! men de löser sig nog. man kanske kan ta ett enkelrum och ställa in en extrasäng? man borde nog ringa dit så kan de nog hjälpa en bättre än internet..

aja, nu ska ja snart se på parlamentet och vila min sprängda mage. uähk. hur mätt som helst! i morgon blir det neurologen för att röntga hjärnan och sen börja med GI metoden. nu är jag less! lisa och mamma kör på också så då får man lite motivation!

goddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0