baby when the lights go out.

frillan till balen kommer nog att bli toppen! kommer att bli en snedlugg, platt mitt på huvudvet, sen en bulle där bak med svinrygg och pärlor i. hoppas på ett fint resultat! :)

i kväll blir det naturkunskapsskit hela kvälla! ska fixa all fakta, läsa in mig på ämnet och fixa en powerpoint. förhoppningsvis slipper jag ledarskapsuppgiften på torsdag - det känns skönt. däremot har jag ett megaprov på måndag. inte lika skönt.

bjuder på en armbild
image43
den ser dock felvriden ut. det är inga problem med armen ännu!

jobb på willys i sommar är bekräftat! åh så bra! :) nu hoppas jag på rut!

Kommentarer
Postat av: Helena

Då kan du ju börja försöka ;)
Men jag har blivit rätt bra på att söka på tradera :P Men de är egentligen bara att söka på märken och sedan klicka i storlek! Det går bara man vill! ;)

2008-05-13 @ 22:52:45
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0