allt handlar om ett vänster öga

det är sant. mitt öga är inte bättre. snarare sämre. nu har jag en blind fläck + en massa små flimmer blinda fläckar. lite ont i huvudet har jag också. det här känns inte bra. jag börjar bli lite orolig faktiskt. det kan ju vara vad som helst det här.. hjärntumör? shit. nej, jag måste nog åka in igen och kolla upp det här!

det gick skitbra att provjobba idag, det lutar nog åt att jag blir anställd! de har inte gett mig några klara besked men det ser ljust ut :) hoppashoppashoppas! :)

tjing!

Kommentarer
Postat av: caci

hej linn! låter jobbigt med ditt öga, hoppas det löser sig!!

tänkte höra lite om RUT. typ hur det var o så? :D var du jättepå kunderna eller vare mest fråga om dom behövde hjälp o så? :)

2008-05-11 @ 20:28:12
URL: http://socaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0