urinetown och dålig stämma

jajemen!
det är urinetownsnack igen..
snart är det över för alla som är less på mig!

halsen vill inte ge med sig. och nu har snuvan kommit till också! inte så bra när man har föreställningar och ska sjunga varje dag. känns inte så roligt när jag har tränat in alla sånger och sen får jag mima på alla låtar där jag bara körar..
känns bajs!

men nu är det dags för sängen för att i morgon vara pigg och alert för att skriva projektarbetet! YES
jag älskar verkligen det!!
sen blir det stan, växla pengar och köpa det sista inför thailand
för jag åker dit PÅ SÖNDAG
det känns helt sjukt.. men underbart!

godnatt

Kommentarer
Postat av: joli

du glömmer ju att rapportera hur det gick med premiären! jag ringde dig igår! måste prata med dig :)

2008-03-13 @ 10:17:44
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0