thailand

apberget laggar, datornerna har har inte den basta kvaliteten maste jag saga. de ser otroligt spaceade ut pa utsidan, men de kan inte sa mkt om jag sager sa.. hanger sig hela tiden. men bloggen verkar fungera. peppar peppar!

har legat vid stranden idag. fick vara inne pa hotellrummet i morse for det vrakte ner med regn. ngn blixt fick jag ocksa se. har lyckats lasa ut 3 bocker hittills. sa jag fortsatte bara att lasa inomhus. nar vi val kom ut sa var det sjukt stora vagor. hur roligt som helst! mamma var roligast, hon blev overskjold hur manga ganger som helst och tillslut tappade hon sin bikini.. jag lag pa min badring mitt ibland massa japaner och bara gapskrattade. de maste ju undrat vad det var for fel pa mig. haha.
det har varit ratt skont vader idag forutom regnet i morse. annars har det varit halvmulet (= inte sa varmt) och blasigt. helt okej thaivader. man branner sig anda, hehe. har blivit lite less pa thaimat sa det blev pizza till middag. ma och pa drack sjukligt gott rosevin.. hoppas att de finns i sverige!! :)

ska tillbaka till hotellet nu och skriva lite vykort hem!
bilder kommer forhoppningsvis snart.. nar datorn inte laggar och jag orkar ta med kameran och kablen. lite jobbigt. :p
ta hand om er, kramar!

Kommentarer
Postat av: joli

åå bästa linn, vad kul att få höra hur du har det! tack för vykortet och uppdateringen här :) verkar som du har det bara najs. pussar

2008-03-26 @ 11:44:06
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0