söndag

vaknade och gick upp för att äta frukost och det var helt tomt i huset.
endast axo var den som blev glad av att se mig.
ringde runt till både lisa och pappa och det visade sig att alla hade flytt sin kos redan.
pappa var på jobbet, lisa sålde tidningar och mamma var hos mormor.
klockan halv 11? jag tycker inte att jag sov så länge men tydligen, i mitt hus, är det jättelänge!

idag blir det att åka till skolan kl 13. hoppas att jag har rätt tid så jag inte kommer dit i onödan..
sen blir de väl rep hela eftermiddagen, och sen till mormor som fyller år i morgon! då ska vi samla ihop hela truppen för att fira henne.. troligtsvis hennes sista födelsedag.- så vi får fira ordentligt!

kan inte sluta tänka på gårdagen med müsigaste johanna - hon är verkligen hur fin som helst! =)

till sist - jag har kikat lite på rut m.fl. hemsida och hittat något som vore bra inför thailand! jag har ingen koll på hur mycket man behöver ha med och hur mycket man kan tänkas köpa där nere. hoppas på att de går o köpa där, för jag orkar inte bära runt på en massa kläder som inte används heller.

                       

nu är det frukostdags!
ha det!

Kommentarer
Postat av: Carro

åh vad kul att du gillar den :D
jätte fint linne du lagt upp! fuskis med thailand, vart ska ni och hur länge?

2008-03-02 @ 11:50:35
URL: http://socaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0