ett meningslöst inlägg

läste just den blogg som är populärast i sverige. 20000 st läser den varje dag.. kenza, en tjej på 16 år som är modell skriver om sitt liv. trodde ändå att de skulle vara mer "dagens outfit, finaste kläderna" stuk på den. men icket! det var som om jag hade bloggat där.. "åh god efterrätt som jag åt idag" (för övrigt såg det äckligt ut), "åh jag älskar tokio hotel". det sjuka var att typ 500 pers hade kommenterat ett inlägg med en bild på en kaffedrink med lite text som de stod godnatt och ett hjärta under. ?! vad gör folk? vad vill folk? vad tänker folk med?
jag förstår inte riktigt tjusningen med att läsa det där.
nu kanske det bara är jag som är übertorr och trött och less men jag säger bara
va?!

jag bloggar lika mycket
lika bra
och är inte modell
när ska jag få gratissmink från makeupstore? :)


godnatt
urinetown hela dagen i morgon för dig som undrade
kanske ska lägga upp "dagens outfit" därifrån i morgon? jag vet inte, vi får se vilket humör jag är på..





Kommentarer
Postat av: Carro

hej :) men nej du borde inet köpa på kii, ahah dom tar ju 40% av priset =) bättre att beställa direkt av oss sen så får du precis vad du vill ha.
åh vad härligt! riktigt avundsjuk :D

2008-03-03 @ 09:52:12
URL: http://socaci.blogg.se
Postat av: joli

håller med dig om kenzabloggen, fy! hade du kul igår? gåre bra med urine?

2008-03-05 @ 21:53:15
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0