dagen innan dagen D

i morgon bär det av till thailand! det känns som om jag inte har förstått det ännu. med tanke på att det bara har kretsat urinetown i mitt huvud och nu helt plötsligt en massa thailandstankar så känner jag mig förvirrad..
urinetown har varit jobbigt - men underbart! alla borde gå den kursen. ja, alla som inte har något liv och är beredd att offra allt. men jag har haft så otroligt roligt och lärt känna människor jag aldrig skulle mött annars.. är så jättemeganöjd med ung scen =)

ja! i morgon thailand - backpacking i 3 veckor långa. vi får se hur lång tid det tar innan jag blir less på min familj. faktum är det att jag redan saknar den lilla hunden. och han har varit borta i 20 minuter.



hoppas att alla här hemma har det bra, vi hörs på ett eller annat sätt!

åh. han är så fin!


så himla mysig och mufig och mjuk



Kommentarer
Postat av: joli

å blä att du ska fara bort :( kom hem fort!

2008-03-16 @ 13:56:38
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0