stressen

hela min familj har stressproblem. verkligen. det är inte så roligt alls. mamma stressar för allt hon måste hinna med min student och jag får skuldkänslor stora som höghus. lisa stressar med att hjälpa mamma så att hon inte behöver känna sig så stressad. hon stressar också för att hon inte vet vad hon ska ha på sig (har avslutning i morgon). pappa däremot, han stressar för att han blir så stressad för att alla andra är stressade. han muttrar mest och är sur och tvär. inte så rolig att ha o göra med. han gör dock ingenting åt saken (typ att hjälpa till) utan muttrar mest och är sur.

så ligger landet just nu!
plus att jag bränt mig på tummen på hetvatten från potatiskoket..

STUDENTEN OM EN (!) DAG!

Kommentarer
Postat av: Fannie

Eh, be din mamma ta det lugnt! studenten imorron, TAGGA ;D

2008-06-10 @ 08:27:12
URL: http://urs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0