sol

i morse var de svinkallt och sen när jag gick ut på lunch var det varmt. behövdes inte ens jacka.. är de nu sommaren (äntligen) ska komma till umeå? jag hoppas det! jag är ledig lör-mån så det skulle sitta fint hur som helst.

annars var mina nya skor toppen o jobba i. vilket fynd! kanske ska köpa ett till par? syrran fyndade keds idag och 5 plagg från rut, hihi. jag tvingade på henne lite saker. 2 grejor var på rea så de var ändå rätt bra pris på kläderna!

planerade igår med emma för åseletrippen för i år. det blir endast fest lördag eftersom de tydligen var "hemvändarkväll" i nordmaling på fredagen. mig kvittar det eftersom jag ändå jobbar på fredagen. jag hoppas på en lika stor åselesucce som förra året, då var de verkligen hur bra som helst. lördagen var bättre än fredagen också, så de verkar lovande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0