mama i'm coming home

hemma på riktigt nu! har städat ur rummet på forslunda och sagt hejdå till alla finfina konfirmander, kommer nog att sakna lägret och stämningen mer än jag tror. kändes lite vemodigt o fara därifrån idag måste jag säga. annars gick clossen (som är en häst) HUR BRA SOM HELST idag!! sjukt roligt o rida. jobbet gick också kanon, även fast de var lite väl lugnt så hittade ja på saker o göra hela tiden. mest typ hänga undan kläder som kunder hängt på fel ställen och plocka upp kläder från golvet som slarviga kunder hade tappat ned. stod även i kassan för T-R-E kunder, de ni.. räknade också kassan om det är någon som är intresserad. och låste ytterdörren. de ni.. jag tror ja kommer trivas. kommer att jobba 22 dagar i juli varav varje pass är typ 6-7 timmar långt. snabbt uträknat kommer jag nog att tjäna NIOTUSENFEMHUNDRA - EFTER SKATT. fy fan va gött med pengar.. kanske ska flytta hemifrån snart.. en tanke som tål att tänkas på! i morgon blir de jobb igen och sen ska jag träffa saknade jenny på kvällen. det kommer bli kul.

nu ska jag ta och tvätta mina fötter, de luktar så illa så jag börjar må illa. tänk er 98:-s hm skor som är gjorda i plast som har blivit blöta av regn som jag har haft på mig sen 10 i morse. efter denna behandling är mina fötter not so fresh..

godnatt govänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0