hemma från emma

rimmade lite snyggt sådär!
jag har just kommit hem från emma och bestämde mig för att sitta vid lite dator - även om de vore bäst för mig o sova med tanke på att det är jobb i morgon som gäller!
tittade på dirty dancing, vissa scener 3 gånger om, och jag insåg att den filmen ÄR SÅ JÄVLA BRA. jag kan inte beskriva hur bra den är. jag blir typ alldeles svettis och ler hur stort som helst för mig själv när jag ser den, ställer mig upp och dansar och säger typ "asså jag orkar inte" och "åssååå ååååh jag döööör". typ hela tiden också.. men det är stämning. blir att se den snart igen!
jag är emma tittade även på lite resor, är taggade på att åka utomlands en sväng. det lutar åt thailand/vietnamn men de kan lika gärna bli bulgarien/gran canaria/rio en vecka. vi åker dit de är billigt och prisvärt och kul.

bilder från dagen kommer i morgon någon gång, om jag orkar engagera mig det vill säga!
gonatt

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, det är ju lite skillnad i pris att åka till thai eller vietnam jämfört med europa! Dock är thai mysigare än vietnam! Fast åker man till Vietnam så måste man besöka Saigon..sjukt stor stad och sjukt mkt mopeder! Tror de bodde 6-7 miljoner människor i den staden och det fanns 3 miljoner mopeder! Som jag seriöst tror va ute samtidigt jämt! Kändes helt overkligt att se när dom stannade vid trafikljus..nästan som om det vore film!

2008-07-01 @ 10:50:51
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0