gråtfärdigt

jag har alltid sagt att jag inte kommer att gråta på studenten. förrän idag. jag tror faktiskt att de kommer komma en tår eller flera. när vi satt där idag och åt middag (nästan hela gänget) gick de upp för mig att jag faktiskt inte kommer att se dem igen under samma förutsättningar. vi har delat tre år med varandra och tiden har gått otroligt fort.. linda hade gjort ett superfint kompendium - hur roligt som helst att läsa med flera citat från oss i klassen, bilder på oss och andra fina saker. hur fint som helst och jätteroligt att ha kvar senare :)

försökte lägga upp lite bilder men de fuckade sig.. ni får helt enkelt klara er utan den utomordentligt fina bilden på johanna när hon mesler och en gruppbild när alla är fina och äter.. jag tror inte ni dör!

I MORGON ÄR DET STUDENTEN
jag tror inte jag har förstått det..

Kommentarer
Postat av: lisa

det har som blivit en vanesak att läsa din blogg, jag tror jag kollat på senaste inlägget typ 5 gånger.

2008-06-13 @ 15:57:31
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0