en slapparhelg

verkligen verkligen verkligen en slapparhelg
har inte gjort många knop i helgen. det jag har gjort som mest är väl o cykla till coop, det gjorde ja mest för att jag kände mig så otroligt rastlös. handlade lite grejor som behövdes hemma och cyklade hem igen. jag o jenny såg på csi och fotbollen, åt lite till.. som en riktigt gammal hederlig ersmarksafton!

tittade just igenom emmas album från sundsvall på apberget. vilken toppenhelg det var! sjukt jävla kul! bra sällskap hade man också, kunde nog inte ha blivit så mycket bättre. nu siktar vi in oss på åsele då de blir husvagn igen. fy fan vad roligt alltså! i morgon blir de nog dirty dancing filmkväll med just nämnda. icket illa alls. tror även att jag slår till på en dusch i morgon också. är nog så illa tvungen. annars saknar jag min fina johanna som varit och "firat" lite peace and love. hon kommer hem i morgon och förhoppningsvis så ska vi väl ses en sväng snarast.

ska bara tipsa om en gammal låt som jag hittade igen idag:
the all american rejects - move along
så många minnen från den låten! :)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0