åttahundra grader

hade det riktigt bra igår kväll, hamrinsberget var bättre än vad jag hade kunnat tänka mig! hur vackert som helst och många, många trevliga människor som hade samlats där. vi grillade kvällen lång på en engångsgrill och stämningen mellan ungscenarna var på topp! måste helt klart göras om :)



har de senaste dagarna haft lite ångest över att man börjar bli så gammal. jag har inte gjort allt jag ska än! det är nu jag ska leva mitt liv och ha det som bäst, och då kommer ångesten. jag ska då leva mitt liv ORDENTLIGT tills jag åtminstone är 25, så de så!

idag har jag hurtat igen och gått med linn till willys i hettan. hämtade även ut ett mystiskt paket på okq8 som visade sig vara min internetdosa till internetbanken.. inte så mystiskt längre. lisa och ellen ligger ute på baksidan och solar nu men jag har verkligen inte orken att gå ut. det är så varmt! man ska inte klaga, men nog är det lite väl varmt ute nu? skulle sitta fint med ett dopp i södervik nu känner jag!

ska till suddskrutten i kväll och rida lite också, vi får se hur mycket jag känner att jag orkar med, lär nog vara lika varmt där som här. hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamrinsberget är hur bra som helst!

2008-06-06 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0