varmt klädd

jag tror att de är kallt ute, vadå, de är ju så man är van vädret vid de här laget? jag klär mig alltså i tights och kofta, varje dag. och inser senare att det var nog lite för varmt. men tydligen lär man sig inte av sina misstag..

igår efter jobbet träffades jag lisa linda och evelina på balder och hade en lite tacobuffe (med mycket sås) stund. jonas felix och robin kikade förbi och vi hade det jättekul. verkligen! skrattade så som jag inte gjort på länge.. efter det blev de kaffe (då försvann äntligen min huvudvärk) och senare film hemma hos jonas. mycket trevligt gäng måste ja säga!

skar mig just på en potatisskalare när ja skulle öppna en youghurtförpackning, fråga mig inte hur, men ont gör det, och blödde gjorde det!!!

nu ska jag iväg till jobbet. härligt värre.. en 8 timmars arbetsdag framför mig, åh så härligt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag jobbar 08-17 varenda dag så då är man lite trött och sliten på fredagskvällarna!

2008-07-15 @ 11:17:39
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0