torsdag

åh så underbart att vara ledig en dag, snacka om att kunna ladda batterierna ordentligt. synd bara att de blev så dåligt väder nu, jag som hade tänkt vara ute i kväll också, men man kan inte få allt här i världen! tydligen ska de bli värsta skitvädret i kväll, strömavbrott o typ upp till 20 mm regn. aja, så länge man kör bil borde de inte vara några problem..

ja jag jobbar fredag och lördag, vet inte så mkt mer om vad som kommer hända i framtiden. känns som om jag tar dagen lite som den kommer nu för tiden, jag vet inte riktigt hur länge de kommer o hålla, brukar vara rätt "fullbokad" annars. skönt ändå att veta att man kan vara ledig en kväll o så!

nu ska jag vidare, ska ta en fika och se på film,
godkväll

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :) svara gärna på frågan i min blogg om du vill :D

2008-07-31 @ 18:15:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0