ny dag, nya möjligheter

jag tror och hoppas att jag äntligen har återhämtat mig från åselelivet.. det var skönt värre att vara ledig i morgon, vette tusan om jag hade orkat jobba igår. det var skönt med en slappardag, även om de hade varit bättre med lite finare väder. hade varit rätt gött o sola igår men, spöregn fungerar de också! idag blire jobb för hela slanten, börjar i och för sig först efter 12 någon gång så de känns skönt, då slipper man i alla fall stressa på morgonen.

för tillfället har vi världens bästa thea på besök, hon var här igår och sprang omkring också.. ungefär hur söt som helst, hur glad som helst och min kusin. she´s great!

jag och emma kikade på bilderna igår och skrattade så mycket så att vi grinade (igen). men de är så det ska vara.. de är även därför både hon och jag kör med censurerat, de är nog lika bra det trots allt!
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0