min tid

det tar typ lång tid för mig att sitta vid datorn nu för tiden.. de blir bloggen, apberget och min nya grej facebook. mamma verkar bara muttra mer och mer för varje dag som går, tycker att jag bara sitter här och inte gör så mkt mer.. och de kan jag i och för sig nästan hålla med om.

jobbet idag gick bra! roligt var det, alltid ett plus. hade nästan hoppats på att hinna vara med ngn i kväll men de är ont om tid.. kanske ska se vad jenny gör, henne tar de inte så lång tid o cykla till i alla fall!

godkväll

Kommentarer
Postat av: joli

är det du som vill att jag ska uppdatera eller? isåfall har jag gjort det nu! ;)



kul det var att träffa och prata med dig idag

2008-07-23 @ 01:25:44
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0