inte så uppdaterat

sorry för att jag skriver så sällan, det blir tyvärr mycket jobb för min del och lite datortid..
skulle helst av allt bara vilja vara med massa människor, typ anne, linn, lisa, jenny, anette, emma, johanna & gamla klassmates.. hinner dock inte allt! har just tagit mig ett välbehövligt fotbad, fötterna mår inte bra av att stå upp i dåliga skor hela dagarna, det vet jag nu! i morgon är jag ledig (!!), de känns otroligt skönt. jobbade 9 timmar idag och de känns. lite sliten i kroppen nu måste jag säga. om de är bra väder ska jag se till att bara vara hemma o sola, på sin höjd kanske hitta på något kul med min syster.. linn var ledig också, jag kanske doolar på något med henne också! på kvällen bär de av till vännas/vännäsby.. frida skulle tydligen ha fest, tror jag, har inte så mkt koll. ska hur som helst dit med lilltoyan (bilen min) och linn&emma. blir nog trevligt. kanske nån öl eller så, inte mer. ska jobba lördag och börja 10, känner inte för att vara bakis och seg en hel jobbardag. på lördag kväll blir de faktiskt dans i gräsmyr för min del, min enda buggstund för de här året typ. saknar buggen litegrann faktiskt, de är otroligt kul att bara svänga runt lite och höra lite skön musik och känna takten i fötterna. sällskapet är king också, evelina, linda och syster. mamma och karin i och för sig också.. de är inte heller så pjåkiga. på tal om mamma så kom hon in på rut idag och bad om att få min cykelnyckel (jag hade för övrigt peppat på att cykla hemåt och förbättra min GI vecka). hon ville att jag skulle ta bilen hem för hon skulle ta "ett" glas vin på en uteservering med sina vänner och sen gå på sex and the city filmen. de är inte ofta mamsen hittar på ngt med dem så jag ville inte vara taskig. jag hade planer på att själv sitta och öla på en uteservering men de planerna gick åt skogen. en annan gång kanske.. annars har min familj köpt en husvagn idag. min far har alltid sagt "aldrig husvagn, de är bara en massa rappel". men här står vi nu, med en sprillans ny husvagn, pengar som jag kunde köpt en lägenhet för.. tydligen var den ett kap så jag hoppas att pengar inte "försvinner" utan placeras (som de så fint heter) i en "fastighet" tills vidare. ser framemot någon helg i husvagn på ngn mysig camping. vi har lånat en husbil tills nästa helg (2v bort) och jag hoppas att jag får ledigt, skulle vara rätt kul att åka iväg med el familio och campa. inte att förglömma hunden, den überfina hunden..

nej nu är de dags för lite hells kitchen (för övrigt mitt forna hatprogram). tycker att den tjocka grinande killen var rätt söt så jag ska fortsätta se.. kollar för den som är intresserad slaviskt på project runway på onsdagar 22.00 också, de är hur bra som helst faktiskt! otippat bra om jag ska vara ärlig. och de ska man ju! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

oväntade program du såg på ända, haha.

2008-07-10 @ 23:08:51
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0