åsele

så fruktansvärt lyckad helg! jag älskar den där lilla byhålan. jag o emma hittade ett toppenställe o bo på och började festa nästan direkt när vi kom upp. festen fortsatte kvällen lång (natten lång, morgonen lång) på både ungdomscampingen och i öltältet. hur bra som helst! jag är sliten av rang idag, orkade inte ens gå på marknaden ordentligt.. gick o la oss 7 i morse och sov till 11. inte så bra. tog sista ölen vid 6 någon gång så alkoholen tog lång tid på sig o lämna kroppen, det kändes! nu ska jag ta o sova (är ledig i morgon!!!) och jag tänkte lägga upp lite finfina bilder då i stället. har inte ens kikat igenom dem så de ska bli trevligt..

nu är det svammel på hög nivå så de är lika bra o ge upp!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0